دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
روانشناسی
شناسایی ابعاد و مولفه‌های برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی بر مبنای نظریه مونته‌سوری

حمیده میرشمسی؛ ناصر محمدی احمدآبادی؛ افسانه علیزاده اصلی

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1403

https://doi.org/10.22034/ijes.2024.2017646.1514

چکیده
  هدف: شناسایی عناصر برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی به بهبود این برنامه‌ها کمک می‌کند. در نتیجه، هدف این مطالعه، شناسایی ابعاد و مولفه‌های برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی بر مبنای نظریه مونته‌سوری بود.روش: مطالعه حاضر بر اساس هدف یک پژوهش کاربردی و از نظر شیوه اجرا یک پژوهش کیفی بود. جامعه پژوهش اعضای هیأت‌علمی ...  بیشتر